Duyurular
-
Erkeğin Desteği Olmazsa Ayrımcılık Son Bulmaz KADIN İÇİN ERKEK
06.12.2018"Erkeğin desteği olmazsa ayrımcılık son bulmaz." sloganı ile yola çıkan "HeForShe" projesi kapsamında düzenlenecek olan gösterimiz, 08.Mart.2018 Perşembe günü 14.45-16.00 saatleri arasında oditoryumda gerçekleşecektir. -
Resim – Fotoğraf İlişkisi ve Sanatın Kullanım Alanları Paneli
06.12.2018 -
GÖRGÜ KURALLARI VE NEZAKET EĞİTİMİ
06.12.2018 -
SOSYAL BİLİMLER KONFERANSLARI "GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE, GÜNÜMÜZDEN GELECEĞE"
06.12.2018 -
IŞIK HIZI Dergisi - Sayı : 1
06.12.2018 -
Yurt Dışı Üniversitelere Kabul Edilen Öğrencilerimiz
06.12.2018 -
2018-2019 Öğretim Yılı Eğitim ve Öğretim Desteği Başvuru ve Yerleştirme e-Kılavuzu
06.12.2018 -
Hazırlık Yeterlilik Sınavı
06.12.2018Değerli Velimiz, 2018-2019 Eğitim ve Öğretim yılında Hazırlık sınıfını atlamak isteyen öğrencilerimiz için hazırlık yeterlilik sınavı 3-4 Eylül 2018 tarihlerinde gerçekleşecektir. Sınava girmek isteyen öğrencilerimizin velilerinin, 29 Ağustos Perşembe gününe kadar okul idaresine ilgili dilekçeyi teslim etmeleri gerekmektedir. Sınav uygulaması ile ilgili bilgiler ektedir. -
BİLİNÇLİ AİLE OKULU - SİMİT - ÇAY İLE REHBERLİK SÖYLEŞİLERİ
06.12.2018 -
3. HAFTA BULUŞMALARI - ÜNİVERSİTE & MESLEK TANITIMLARI
06.12.2018 -
YAZARLARLA SÖYLEŞİ KUŞAĞI - Ayşe Kulin - TARİH: 30 EKİM 2018
06.12.2018 -
4. Sınıf Öğrencilerimizin “İstanbul Arkeoloji Müzesi” Drama Etkinliği
06.12.20184. sınıf öğrencilerimiz, 29-30 Kasım 2018 tarihlerinde İstanbul Arkeoloji Müzesi’ni gezerek çeşitli etkinlikler gerçekleştirdiler. IB - PYP Temalarımızdan “Bulunduğumuz Zaman ve Mekân” teması kapsamında, öğrencilerimizin hem geçmişe hem de geleceğe bakmaları, yaşadığı dünyayı daha iyi anlamaları, kültürümüzün ögelerini yerinde görmeleri amacıyla gerçekleştirdiğimiz etkinliğimizde öğrencilerimiz sürecin aktif birer üyesiydiler. Öğretmenimiz Mehmet Aytaç tarafından yapılandırılan etkinlikte yaratıcı dramanın yöntem ve tekniklerinden faydalanılmış; öğrencilerimiz rol yaparak, bir eseri canlandırarak, yerine geçme- yerinde olma tekniklerini kullanarak müzedeki eserleri inceleme konusunda derinlemesine bir deneyim yaşadılar.